Povinně zveřejňované informace
Městské služby Ústí nad Labem
1. Název
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace, zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl Pr, vložka č. 739, zastoupena Ing. Tomášem Vohryzkou – ředitelem.
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace jsou hrdým příjemcem dotace na nákup elektromobilů s pozitivním dopadem na zdraví občanů města Ústí nad Labem a životní prostředí. Tento projekt je spolufinancován Státním fondem životního prostředí České republiky na základě rozhodnutí ministra životního prostředí.
2. Důvod a způsob založení
Viz: Zřizovací listina
Zřizovatel: Statutární město Ústí nad Labem
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Panská 1700/23
400 01 Ústí nad Labem – centrum
datová schránka: 9fgk5zv
e-podatelna: mestske.sluzby@msul.cz
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Panská 1700/23
400 01 Ústí nad Labem – centrum
4.3 Úřední hodiny:
OD - DO | POLEDNÍ PŘESTÁVKA | |
Pondělí - čtvrtek | 8:30 - 14:00 | 11:30 - 12:00 |
Pátek | 8:30 - 13:00 | 11:30 - 12:00 |
4.4 Kontakty – ředitelství & střediska organizace:
JMÉNO | FUNKCE | E-MAIL | TELEFON |
Ing. Tomáš Vohryzka | ředitel organizace | ||
Ivana Vyškrabková | sekretariát & e-podatelna | 475 200 934 | |
Jitka Storchová | hlavní ekonom | 724 951 297 | |
Lucie Machková | obchod & smlouvy | 725 523 101 | |
Ivana Hajasová | mzdová účetní | 475 207 649 | |
Alena Sejková | personalista, | 475 210 134 | |
Daniel Budínský | správce IS/IT | 724 209 992 |
4.5 Číslo faxu
Není k dispozici
4.6 Adresa internetové stránky
4.7 Adresa e-podatelny
6. IČ
71238301
7. DIČ
CZ71238301
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů:
- Zřizovací listina
- Zápis do obchodního rejstříku
- Reklamační řád MSUL
- Informační memorandum
- Osvědčení o členství v Asociaci bazénů a saun ČR
- Uzavřené smlouvy (zveřejněny v centrálním registru smluv)
Návštěvní řády provozoven:
- Návštěvní řád – Plavecký areál Klíše (bazén)
- Návštěvní řád – Plavecký areál Klíše (fitness centrum)
- Návštěvní řád – Plavecký areál Klíše (sauna)
- Návštěvní řád – Plavecký areál Klíše (letní koupaliště)
- Návštěvní řád – Městské lázně (bazén)
- Návštěvní řád – Městské lázně (sauna)
- Návštěvní řád – Městské lázně (kondiční centrum)
- Návštěvní řád – Městské lázně (Plavání pro děti s Hastrmánkem)
- Návštěvní řád – Městské lázně (cvičení a plavání pro nastávající maminky)
- Návštěvní řád – Městské lázně (cvičení a plavání pro seniory)
- Návštěvní řád – Městské lázně (kondiční AQUA cvičení)
- Návštěvní řád – Zimní stadion
- Návštěvní řád – stadion Neštěmice
- Návštěvní řád – Koupaliště Brná
- Provozní řád dětského hřiště – koupaliště Brná
- Návštěvní řád – areál Větruše (sportovní areál)
- Návštěvní řád – areál Větruše (dětský koutek)
- Dopravně provozní řád – Mariánské garáže
- Řád veřejného pohřebiště
- Řád pohřební služby
- Dne 27. 10. 2011 podepsaly Městské služby Dohodu o partnerství k projektu „Management IPRM II.„
- Dne 29. 08. 2011 podepsaly Městské služby Dohodu o partnerství k projektu „Management IPRM MOBILITA„
- Dne 27. 07. 2009 podepsaly Městské služby Dohodu o partnerství k projektu „Městské sady – aktivní park„
- Dne 28. 08. 2014 podepsaly Městské služby Dohodu o partnerství k projektu „Plavecký areál Klíše”
8.2 Rozpočet
Rok 2021
- Střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024
- Rozpočet na rok 2022
- Očekávané plnění rozpočtu v roce 2021
- Návrh rozpočtu na rok 2021
- Střednědobý výhled rozpočtu na roky 2022 a 2023
Rok 2020
- Výsledek hospodaření 2020
- Výsledek hospodaření 2020 – po provozovnách
- Mimořádné finanční prostředky 2020 poskytnuté zřizovatelem nad rámec schváleného příspěvku na provoz
- Návrh rozpočtu na rok 2020
- Střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022
- Očekávané plnění rozpočtu v roce 2020
Rok 2019
Rok 2018
Rok 2017
- Účetní výkazy 2017
- Rozpis schváleného rozpočtu – hlavní činnost – střediska 2017
- Rozpis schváleného rozpočtu – hlavní činnost – provozovny 2017
- Rozpis schváleného rozpočtu – doplňková činnost – střediska 2017
- Rozpis schváleného rozpočtu – doplňková činnost – provozovny 2017
Rozpočet 2016
9. Žádosti o informace
O informace je možno požádat písemně na kontaktní poštovní adresu (Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace, Panská 1700/23, 400 01 Ústí nad Labem), elektronicky prostřednictvím datové schránky 9fgk5zv, e-mailem na e-podatelnu mestske.sluzby@msul.cz, případně ústně na jakémkoliv středisku příspěvkové organizace.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti včetně dalších podání jsou přijímány písemně na kontaktní poštovní adrese (Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace, Panská 1700/23, 400 01 Ústí nad Labem), elektronicky prostřednictvím datové schránky 9fgk5zv, e-mailem na e-podatelnu mestske.sluzby@msul.cz, případně ústně na jakémkoliv středisku příspěvkové organizace.
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí příspěvkové organizace jako povinného subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů (dále též „InfZ“), kterým příspěvková organizace odmítla poskytnout informaci na základě žádosti, lze podat odvolání dle § 16 InfZ či stížnost dle §16a InfZ.
- §16 Odvolání
(1) Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání.
(2) Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
(3) Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu povinnému subjektu. Lhůtu nelze prodloužit.
(4) Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout.
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o informace
- §16a Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
(1) Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel,
a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
b) kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
c) kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
d) který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
(2) Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
(3) Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
a) doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
b) uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
(4) O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
(5) Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
(6) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. a), b) nebo c) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že
a) postup povinného subjektu potvrdí,
b) povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, žádost vyřídil, případně předložil žadateli konečnou licenční nabídku, nebo
c) usnesením věc převezme a informaci poskytne sám nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti.
(7) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. d) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že
a) výši úhrady nebo odměny potvrdí,
b) výši úhrady nebo odměny sníží; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti, nebo
c) povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, zjednal nápravu, jde-li o úhradu nebo odměnu za poskytnutí informace územním samosprávným celkem v samostatné působnosti.
(8) Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
(9) Rozhodnutí podle odstavců 6 a 7 se oznamuje žadateli a povinnému subjektu. Proti rozhodnutí vydanému podle odstavců 6 a 7 se nelze odvolat. Jde-li však o rozhodnutí podle odstavce 6 písm. c), nelze se odvolat pouze v případě, kdy rozhodl nadřízený orgán určený podle § 178 odst. 2 věty poslední správního řádu nebo podle § 20 odst. 5 tohoto zákona.
(10) Je-li poskytnuta informace podle odstavce 6 písm. c), žadatel může ve smyslu odstavce 1 písm. a) nebo c) postupovat obdobně.
12. Formuláře
- Žádost dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o informace
- Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
Na všech provozovnách organizace jsou dále k dispozici Knihy přání a stížností v papírové formě.
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních událostí
Postupy nejsou vydány (v souladu se směrnicí Rady města Ústí nad Labem č. 2/2019).
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy:
- Zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- Nařízení EU 216/679 – GDPR
- Práva subjektů údajů
- Zákon č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek
- Směrnice Rady města Ústí nad Labem č. 1/2019 o zadávání veřejných zakázek
- Zákon č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník)
- Zákon č. 262/2006 Sb. (Zákoník práce)
- Zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví
- Zákon č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole
- Zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech a o změně některých zákonů
- Zákon č. 183/2006 Sb. (Stavební zákon)
- Zákon č. 455/1991 Sb. (Živnostenský zákon)
- Zákon č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů
- Zákon č. 133/1985 Sb. o požární ochraně
- Zákon č. 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
- Zákon č. 254/2001 Sb. (Vodní zákon)
14.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy nejsou vydány (v souladu se směrnicí Rady města Ústí nad Labem č. 2/2019).
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:
Usnesení není vydáno.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
Vzory licenčních smluv neexistují.
16.2 Výhradní licence
Licenční smlouvy upravující výhradní licence neexistují.
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Rok 2021
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2021
- Žádost o poskytnutí informací – provoz parkovacích domů a placených parkovišť
- Žádost o poskytnutí informací – zaslání RZ vozidel s vydanou kartou rezidenčního parkování_okolí Kampusu UJEP
Rok 2020
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2020
- Žádost o poskytnutí informací_Koupaliště Brná
- Žádost o poskytnutí informací_Výběrové řízení_Plavecký areál Klíše
- Žádost o poskytnutí informací_Plavecká hala Klíše
Rok 2019
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2019
- Žádost o poskytnutí informací_Ostraha Koupaliště Brná
- Žádost o poskytnutí informací_vyplacená finanční plnění Soptík a Vlček
Rok 2018
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2018
- Žádost o poskytnutí informací_Parkovné_hospodaření let 2015-2017
- Žádost o poskytnutí informací – Hřbitovy_vysazení thuje
- Žádost o poskytnutí dat_ekonomická data garáže
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2017
- Žádost o poskytnutí informací – kopie žádostí VZMR od 24.6.2015
- Žádost o poskytnutí informací – seznam právnických subjektů_celoplošné karty 2016
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2016
- Žádost o poskytnutí informací – název Cyklopoint
- Žádost o poskytnutí informací – nájemné TJ Chemička
- Žádost o poskytnutí informací – spolupráce se společnostmi
Rok 2015
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2015
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky r. 2012 – 2014
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky _příloha č. 1_r. 2012
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky _příloha č. 2_r. 2013
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky _příloha č. 3a_r. 2014
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky _příloha č. 3b_r. 2014
- Žádost o poskytnutí informací – účetní závěrky _příloha č. 3c_r. 2014
- Žádost o poskytnutí informací – FK Ústí nad Labem
- Žádost o poskytnutí informací – patrové garáže
- Žádost o poskytnutí informací – patrové garáže_příloha č. 1
18. Výroční zpráva MSUL
Výroční zpráva MSUL za rok 2020
Výroční zpráva MSUL za rok 2019
Výroční zpráva MSUL za rok 2018
Výroční zpráva MSUL za rok 2017
Výroční zpráva MSUL za rok 2016
Výroční zpráva MSUL za rok 2015
Výroční zpráva MSUL za rok 2014
Výroční zpráva MSUL za rok 2013
Výroční zpráva MSUL za rok 2012
Výroční zpráva MSUL za rok 2011
Výroční zpráva MSUL za rok 2010
Výroční zpráva MSUL za rok 2009
Panská 1700/23, Ústí nad Labem 400 01
IČ: 71238301
DIČ: CZ71238301
Městské služby Ústí nad Labem,
příspěvková organizace