Asistent/ka ředitele

Náplň práce:

  • řízení a organizace chodu sekretariátu organizace,
  • vedení administrativní agendy pro ředitele organizace,
  • vedení a archivace základních dokumentů organizace,
  • organizace porad vedení a pořizování zápisů,
  • kompletní vedení spisové služby organizace v souladu s požadavky zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví v platném znění a souvisejících vyhlášek,
  • kompletní vedení podatelny a výpravny pro celou organizaci,
  • správa a provoz datové schránky organizace, e-mailové a telefonické podatelny organizace.

Požadujeme:

  • VŠ nejlépe ekonomického zaměření nebo SŠ vzdělání ukončené maturitou,
  • odolnost vůči stresu, iniciativnost, pečlivost, přesnost, komunikační dovednosti, plánování a organizování, odpovědnost, vyjednávací schopnosti.

Nabízíme:

  • práci ve stabilní městské organizaci s různorodým zaměřením,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zaměstnanecké výhody.

Pracovní doba:

  • bude rozvržena rovnoměrně s 8 hodinovou délkou pracovní směny.

Termín nástupu: 1. 10. 2019.

Platové ohodnocení: plat v 6. platové třídě v souladu s Nařízením vlády č. 263/2018 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, žádost o přijetí a svůj strukturovaný profesní životopis nejpozději do 21. 9. 2019 na adresu: Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace, Panská 1700/23, 400 01 Ústí nad Labem nebo na e-mail: oldrich.svoboda@msul.cz.

Kontaktní osoba: Ing. Oldřich Svoboda, tel: 475 207 649, mobil: 725 781 905.